A Windows Live Mail egy ingyenes, teljes körű szolgáltatásokat nyújtó asztali e-mail alkalmazás, amely együttműködik a legtöbb e-mail szolgáltatóval.
1. Létező Postafiók megadása
Új postafiókokat a kliensben a File/Beállítások/E-mail fiókok… menüpontra kattintva adhatunk hozzá a programhoz. Ezt követően a felugró ablakon válasszuk a Hozzáadás gombot.
2. Postafiók adatok megadása
A gombra kattintva új ablak ugrik fel, ahol az E-mail fiók opciót válasszuk, majd nyomjunk a Next gombra.
Az ablak kifrissül, ahol megadhatjuk a létrehozott postafiókunk adatait.
E-mail cím: A beállítandó postafiók teljes címe (pl: proba@teszttarhely.hu) Jelszó: A postafiókhoz megadott jelszó
Jelszó tárolás: Kiválasztását ajánljuk
Megjelenítendő név: A felvevendő címhez rendelt név, aki a leveleket küldi
Kiszolgáló beállítások kézi konfigurálása: Kiválasztása KÖTELEZŐ a további beállításhoz
Az adatok megadását követően a Tovább gombra kattintva folytatható a kliens beállítása
Levelezéshez szükséges adatait a cPanel felületünkön az alábbiak szerint találhatja meg:
- cPanel felületén bejelentkezve kattintson az Email/Email fiókok hozzáadása eltávolítása menüpontra
- A beállítandó postafiókunkkal megegyező sor végén kattintson a Több gombra, majd válassza a listából az Email kliens konfigurálása lehetőséget.
- A megjelenő oldalon lejjebb navigálva találhatja a Non-SSL Setting fejlécű táblázatot, ahol a pontos beállítási adatokat találhatja.
A beállítandó kiszolgálói adatok:
Bejövő üzenetek kiszolgálója: mail.domain.végződés (pl: mail.teszttarhely.hu) Kimenő üzenetek kiszolgálója: mail.domain.végződés (pl: mail.teszttarhely.hu)
Portok bejövő levelezés esetén
POP3 – Bejövő levelezés protokollja. A POP3 tulajdonsága, hogy az érkező leveleket letölti aszerverünkről az ügyfél eszközére (Telefon, PC, stb), ezután pedig törlődik az a mi szerverünkről. Levelezési adatok módosításakor, fiók törlésekor az addig kapott levelek elvesznek, hacsak nem kerülnek kiexportálásra.
IMAP – Bejövő levelezés protokollja. Az SMTP protokoll egy biztonságosabb, de helyigényesebbprotokoll. A leveleket a kliensprogramok az Ügyfél eszközeire letöltik. A programok közvetlen a szerverünkről szinkronizálják a postafiókokat, így eszközvesztés, vagy meghibásodás esetén a levelezések megmaradnak és elérhetők lesznek.
Hitelesítés a következő használatával: Nyílt szöveg
Bejelentkezési felhasználónév: A beállítandó teljes postafiókcím
Az adatok megadását követően a Tovább gombra nyomva menthetjük el azokat.
3. További beállítások
A Kiszolgálók fülre kattintva az ablak alján található „A kiszolgáló hitelesítést igényel” opciót ki kell pipálni, majd a mellette található Beállítások gombra kattintani. Az újabb kis ablakon az alábbinak kell kiválasztva lennie: A beérkező levelek kiszolgálójával azonos beállítások használata
A kiválasztást követően az ablak OK-zható, valamint a korábbi ablak is bezárható az Apply gomb megnyomásával, majd ezt követően az OK gomb megnyomásával. Az utolsó ablakot a Bezárás gombbal zárhatjuk be.
4. Postafiók használata
A megtett beállítások után a kliens a beállításokat elmenti és ki is listázza a postafiókot mely használatra kész.
Ügyfeleink, akik nem tudják vagy nem szeretnék Önállóan elvégezni a leírtak alapján a beállításokat, az info@websas.hu címünkön kérhetik segítségünket. Ha további segítségnyújtás esetén sem sikerül a beállítás, kollégáink „Távoli géphasználattal” megoldják és megmutatják azt Önnek. Ennek díjszabásáról a fent jelzett címünkön tud érdeklődni.
Amennyiben tökéletes levelezési megoldásra vágysz, próbáld ki business csomagunk kínálta lehetőségeket: https://ugyfelkapu.websas.hu/cart.php?gid=5