Az Ügyfélkapu rendszerünkbe történő belépésüket követően adhatnak le hibajegyeket, vagy tehetnek fel kérdéseket a rendszerünkből követhető módon.

A felső menüsorunkban található „Új Hibajegy” menüre kattintva érhetik el a hibajegy elküldéséhez tartozó választó-oldalunkat.

 

Az itt található témakörre kell kattintanunk, hogy a megfelelő kollégánkhoz továbbítódjon a részünkre küldött levele.

 

Hibajegy leadásakor az alábbi adatokat adhatjuk meg vagy választhatjuk ki:

Tárgy: A hibajegyről szóló levelünk tárgya.

Részleg: Itt újra választhatunk az előző oldalon megtalálható csoportok közül, ha nem a megfelelőt választottuk volna ki véletlen.

Kapcsolódó szolgáltatás: Itt minden, a rendszerünkben megtalálható szolgáltatása ki lesz listázva, így ha kiválasztja a kérdéséhez megfelelőt, kollégáink hatékonyabban tudnak majd segíteni Önnek.

Prioritása: Megadhatja üzenetének sürgősségét a problémától/kérdésétől függően.

Üzenet: A kollégáink részére elküldendő üzenete.

Csatolmányok: Itt több féle kép- illetve dokumentum formátumot csatolhat leveléhez, melyek segítségével még hatékonyabb lehet a segítségnyújtás.

Ha befejezte a levél megírását, az „Elküld” gombra kattintva továbbíthatja azt kollégáink részére.

A hibajegyeit láthatja a „Főoldal” gombra kattintva a jobb oldalon. Az Ügyfélkapu rendszeréből küldött hibajegyeit itt mindig megtalálhatja és elolvashatja, ehhez kattintson a „Hibajegyek száma:” után található számra.

 

A megjelenő oldalon elolvashatja, hogy mikor adott fel egy adott hibajegyet (Dátum), melyik csoportunk számára lett címezve (Részleg), mi volt az üzenet témája (Tárgy), kapott-e már rá választ (Státusz) és mikor lett utoljára frissítve akár a kollégáink, akár Ön által (Utoljára frissítve).

 

A Hibajegyek teljes átolvasására a „Hibajegy megtekintése” gombra való kattintás után van lehetőség, így korábbi válaszaink visszanézhetőek.

Találd meg a tökéletes domaint itt : http://ugyfelkapu.websas.hu/index.php 

Ez a válasz segített? 14 Felhasználók, akik ezt hasznosnak találták (28 Szavazatok)