Az Ügyfélkapu rendszerünkbe történő belépésüket követően adhatnak le hibajegyeket, vagy tehetnek fel kérdéseket a rendszerünkből követhető módon.
A felső menüsorunkban található „Új Hibajegy” menüre kattintva érhetik el a hibajegy elküldéséhez tartozó választó-oldalunkat.
Az itt található témakörre kell kattintanunk, hogy a megfelelő kollégánkhoz továbbítódjon a részünkre küldött levele.
Hibajegy leadásakor az alábbi adatokat adhatjuk meg vagy választhatjuk ki:
Tárgy: A hibajegyről szóló levelünk tárgya.
Részleg: Itt újra választhatunk az előző oldalon megtalálható csoportok közül, ha nem a megfelelőt választottuk volna ki véletlen.
Kapcsolódó szolgáltatás: Itt minden, a rendszerünkben megtalálható szolgáltatása ki lesz listázva, így ha kiválasztja a kérdéséhez megfelelőt, kollégáink hatékonyabban tudnak majd segíteni Önnek.
Prioritása: Megadhatja üzenetének sürgősségét a problémától/kérdésétől függően.
Üzenet: A kollégáink részére elküldendő üzenete.
Csatolmányok: Itt több féle kép- illetve dokumentum formátumot csatolhat leveléhez, melyek segítségével még hatékonyabb lehet a segítségnyújtás.
Ha befejezte a levél megírását, az „Elküld” gombra kattintva továbbíthatja azt kollégáink részére.
A hibajegyeit láthatja a „Főoldal” gombra kattintva a jobb oldalon. Az Ügyfélkapu rendszeréből küldött hibajegyeit itt mindig megtalálhatja és elolvashatja, ehhez kattintson a „Hibajegyek száma:” után található számra.
A megjelenő oldalon elolvashatja, hogy mikor adott fel egy adott hibajegyet (Dátum), melyik csoportunk számára lett címezve (Részleg), mi volt az üzenet témája (Tárgy), kapott-e már rá választ (Státusz) és mikor lett utoljára frissítve akár a kollégáink, akár Ön által (Utoljára frissítve).
A Hibajegyek teljes átolvasására a „Hibajegy megtekintése” gombra való kattintás után van lehetőség, így korábbi válaszaink visszanézhetőek.
Találd meg a tökéletes domaint itt : http://ugyfelkapu.websas.hu/index.php