Domain tulajdonosának módosítása
Minden végződésünk esetében a Tulajdonos módosítása megoldható adminisztratív díj ellenében. A módosításhoz az alábbi dokumentumok szükségesek:
- Magánszemély esetén: megrendelőlap (az új tulajdonos adataival) és nyilatkozat személyi adatok hitelességéről, lemondó nyilatkozat (régi tulajdonos mond le az új javára).
- Szervezetek esetén: megrendelőlap (az új tulajdonos adataival), aláírási címpéldány vagy banki aláírási címpéldány vagy kinevezési okirat, cégkivonat, lemondó nyilatkozat (régi tulajdonos mond le az új javára).
A dokumentumok letölthetőek itt: (http://ugyfelkapu.websas.hu/downloads.php).
Természetesen a már korábban elküldött dokumentumokat (aláírási címpéldány, cégjegyzék, személyi nyilatkozat) meglévő ügyfeleinknek nem szükséges elküldeniük, ha az adatok aktuálisak.
A tulajdonos módosítás menete
- A kitöltött és egyéb szükséges dokumentumokat elküldik email-címünkre a tulajdonosváltási kérelmével.
- A küldött megrendelő alapján kiállítjuk a díjbekérőt a megrendelt szolgáltatásról, amit a megrendelőlapon beírt email-címre kiküldünk.
(A díjbekérőt minden esetben az új tulajdonos adataira állítjuk ki. Ha más lenne a fizető fél, akkor ezt az email-ben jelezzék az összes kellő adattal együtt.)
- A díjbekérő befizetése és az összeg beérkezte után elindítjuk a tulajdonos módosítást, mely 1-3 munkanapot vesz igénybe.