Óriási előny a céges facebook oldal, újabb lehetőség online lenni, láttatni magunkat! Igen ám, de csakis abban az esetben készítsünk céges oldalt (FONTOS!!! Nem céges profilt), ha tudunk rá időt és energiát szánni.

A közösségi média nem csodafegyver, nem fogja egy csapásra megoldani a vállalkozás gondjait. Ehhez idő és leginkább kitartás kell. Kitartás ahhoz, hogy előállítsuk azt a tartalmat, amivel képesek vagyunk életben tartani a közönséget, amivel cselekvésre tudjuk őket buzdítani, amitől élővé tudjuk alakítani az online közeget.

Nem egyszerű feladat megalkotni azt a pár gondolatot naponta, hetente amivel elő tudjuk segíteni magunk és a célközönség között kétirányú kommunikáció tartós kialakulását. Tervezd meg mennyi időt tudsz facebook marketingedre szánni, mert csak így lehet tartósan és sikeresen használni a Facebook adta publicitást. Természetesen nem szükséges marketing szakértőnek lenni, ahhoz hogy a céges facebook oldaladon megszokott időközönként hírt adj magadról. Kreativitással, jó ízléssel, rövid, a cég életében lényeges történésekkel dobd fel az oldalad. Amikor épp nem történik kiemelkedő dolog, akkor a közösségedet érdeklő témák megosztásával is fent tarthatod az érdeklődést és az aktivitást. Ehhez támogató videót is készített a facebook: https://www.facebook.com/business/learn/facebook-page-create-posts

A lényeg, hogy a mai rohanó világban érezze az oldaladat felkereső látogató, hogy élsz, aktívan jelen vagy a piacon. Ezzel az egyszerű lehetőséggel élni kell!


Profi vagy és kitartó! Posztolsz és újabbnál újabb érdekes tartalmakat osztasz meg, így (mondjuk egy hónap után) érdemes figyelni a mutatóidat!

Kulcsfontosságú mutatók közül néhány:

  • rajongók elérése (a rajongók száma, akik látták bármely adott posztot)

  • organikus elérés (azon emberek száma, rajongók és nem rajongók is, akik bármely adott posztot látták)

  • elköteleződés (azon emberek száma, akik egy posztra kattintottak)

  • átkattintási arány (azon emberek száma, akik rákattintottak egy linkre a tartalmadban, megnéztek egy videót, amit posztoltál vagy megtekintették egy fotó nagyobb verzióját)





Kommunikálhatunk a potenciális jelöltekkel


Sokan attól tartanak, hogy egy vállalati Facebook oldallal támadási felületet is biztosítanak, és túl közel engedik magukhoz az embereket. Ezek a félelmek alaptalanok, hisz csakis az adatvédelmi beállításokon múlik, mit engedünk meg a követőinknek. Vannak, akik tiltják a kommenteket, de sokan beleállnak a negatív kritikákra való válaszadásba, hisz a reakció is egyfajta prezentációja önmagunknak. Ha szeretnénk, írhatnak nekünk üzenetet, de ez csak abban az esetben javasolt, ha van a cégnél olyan ember, aki minden nap figyeli az oldalt és ezekre gyorsan tud is reagálni.

Kommunikációnk során vegyük figyelembe, hogy a facebookon vagyunk, ami azért mégis csak egy szórakoztató információs felület. Ne legyünk sem túl szárazon szakmaiak, unalmasak, sem túl presztizs rombolóan lazák és röhejesek.

A középút megtalálásához a legjobb stratégia, ha ismerjük saját ügyfélkörünket, behatároljuk, milyen stílust várnak el tőlünk, meddig mehetünk el a két véglet felé anélkül, hogy nevetségessé vagy épp unalmassá válnánk.


Figyeljünk a visszajelzésekre, aktivitásokra és azok alapján rendszeresen posztoljunk, adjunk hírt magunkról!




Ez a válasz segített? 1 Felhasználók, akik ezt hasznosnak találták (1 Szavazatok)